dissabte, 11 d’abril del 2009

CONCLUSIONS 2.1

Després de llegir algunes conclusions de companys als seus blocs, aquí va la meva, que no té res a veure amb el que he llegit fins ara, potser perquè el verdader aprenentatge significatiu que he experimentat no ha estat a nivell tecnològic ni de coneixements, sinó d'una altra mena.
Coclusions:


Per tal que es produeixi un canvi conceptual en la meva relació amb les NTICEDU i interioritzi els conceptes que estem treballant i els sàpiga extrapolar als demés àmbits de la meva vida, cal que disfruti amb el que estic fent, amb les actvitats proposades, amb les aportacions dels companys i el consultor, etc, i que escolti i exposi els meus dubtes, que no m'angoixi davant les coses que no sé fer i les eines que no domino i que pregunti i pregunti sense por a trobar respostes òbvies, perquè a partir dels meus coneixements i de la nova informació, juntament amb l'experiència i la reflexió, aniré aprenent

Per tant, canviar la perspectiva de treball inicial (menys participativa i estàtica a l'aula) m'ajudarà a assolir un canvi no només relacional sinó també conceptual a partir del propi aprenentatge i de l'aprenentatge dels meus companys.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada