dimarts, 31 de març del 2009

PROJECTE: 'RECURSOS MULTIMÈDIA A L'AULA. L'ÚS EDUCATIU D'INTERNET'

Bé, aprofitant aquest mitjà ampliaré temari i afegiré el curs d'informàtica a aquest blog tan maco. M'explico: a l'escola estic fent un curs d'informàtica on hem tractat temari divers (que us exposaré més avall) i que m'ha servit, en part, per poder anar fent l'assignatura de Noves Tecnologies... La primera vegada que vaig sentir parlar del Docs va ser en aquest curs i, una setmana després, ja l'estava fent servir per l'assignatura en qüestió. O sigui que va una mica de la maneta la cosa. El meu objectiu, ara per ara, és que el projecte del curs d'informàtica em serveixi també per acabar d'aprendre i dominar la resta de programes que he treballat i que estic començant a conèixer, i treure el màxim rendiment del blog.

Us deixo l'adreça del site del curs, on hi podreu trobar el guió i material que estem treballant:


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada